Følgere

lørdag 13. oktober 2012

Tubesokker og pulsvarmere

Det er noe rart med det at høsten kommer.. 
Jeg strikker hele året, men når det er høst og kveldene blir mørkere så er det utrolig koselig å sitte med et håndarbeid  ♥
Denne gangen har det blitt tubesokker.
De sitter utrolig godt på foten selv om de ikke har hæl..så disse skal jeg strikke flere av :))
De er strikka av Rubin, pinner nr 3 (jeg strikker løst derfor nr 3)
Jeg la opp 48 m og strikka de ca 30cm lang. Jeg vil ikke ha de så lange ..
Felling til tå er strikk 2m sammen på beg av hver p annenhver omg.

Pulsvarmerne er også med 48m og strikka så lange som jeg ønsker :)
De er litt over 10 cm lange og bare felt av.
Enkelt og greit.

Labbene og pulsvarmerne er med på utfordringen til 
Pinnekroken -høstutfordring 


Hjernen er et fantastisk organ. Den begynner å arbeide straks du slår opp øynene om morgenen og gir seg ikke før du kommer på jobben.
Robert  Frost

4 kommentarer:

  1. De ser rigtig lækre varme ud. :-)

    SvarSlett
  2. Ingenting er som deilige sokker å varme beina på i disse tider ;) Og jeg er helt enig med deg i at det er noe ekstra kos med strikkingen om høsten.

    Takk for bidraget til Pinnekrokens høstutfordring!

    Hilsen Eirin
    - Pinnekroken -

    SvarSlett
  3. Herlige farver :) Disse varmer nok godt på kalde dager.

    Innlegg om candyen din kommer i min blogg ;)

    SvarSlett
  4. Disse ser deilige ut !!
    Både sokkene og pulsvarmerene :)
    Nå har jeg babysokker på pinnene :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.