Følgere

mandag 8. oktober 2012

Herrekort

Det har endelig blitt laget et kort fra meg. Jeg har hatt en temmelig stor kort-tørke.. og har vært utrolig frustrert. Godt at jeg bor alene :) Jeg har jo Gilbert (katta), han har ikke gitt meg noen som helst sympati. *kremt*
Men tilbake til kortet og hva jeg gjorde for å sparke ut tørken..
Jeg lette opp alle Utfordringene jeg kunne og prøvde å sette de sammen i et kort.
Hehe.. 
Anbefales ikke om man lider av hodepine fann jeg ut, men den forsvinner jo en gang håper jeg :)

Her er noen bilder av kortet.
 Bokstavene har jeg med "baksiden"  fram og de har fått en sprut av Distress ink-dried marigold og svertet litt med tea dye. Cracklepaint -picket fence . Blomsten har også fått en dæsj dried marigold :)

Tekstene er skrevet på PC.

Så litt informasjon om hva jeg har brukt.
Papir: The PaperLoft - Hooked on Fishing
Kort og Godt - Klassisk Krem
Motiv fra Crafty Individuals - Classic Cars
Chipboardbokstaver fra Kandcompany
Halvperler fra Kort og Godt
Metallpynt fra We R Memory Keepers
Blomst, bånd og blonde

Dette kortet er med på følgende utfordringer:
Scetchy Colors : Oransje, bunt og hvitt
Kort o Mania : Prikker, striper og en sløyfe
Papirdokkene : Vintage/shabby chic
Papiravisen : Boys and their toys
Scrapperiket : Chipboard
Hvor jeg har valgt .. perler, cracklepaint og metall.



Jeg gjør i hvert fall min gjerning i tro på fremtiden, og at det positive skal seire over det negative.
Jens Bjørneboe

16 kommentarer:

  1. Så bra at du endelig har kommet deg ut av kort tørken ..kjenner til d der , å d e ikke noe kjekt å ha d sånn ...
    Det ble et kjempe fint kort , håper at du vinner noen utfordringer med d :D

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Så stilig herrekort og takk for at du deltar hos Scrappin All Over:)
    Bente DT:)

    SvarSlett
  3. Heihei,

    -tørke eller ikke, når du kommer tilbake i siget, kommer du iallfall for fullt.
    Kjempebra!

    Høsthilsen fra Swissie

    SvarSlett
  4. Stilig herrekort, tøft at det ikke er i "typiske" guttefarger :)


    Takk for at du scrapper med Papirdokkene og NSHK

    SvarSlett
  5. Skikkelig stiiilig kort :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår .)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  6. Tøft kort!! Stilig!

    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken!
    Lykke til!
    Klem fra Jannhild

    SvarSlett
  7. Så knalltøft kort. Likte fargebruken.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  8. et utrolig stilig kort :) Så flott med de store bokstavene :) Tusen takk for at du deltar i utfodringen til scrappin´all over :) Klem Rita;DT

    SvarSlett
  9. Stilig kort i flotte høstfarger :-) Takk for at du deltar i Scrapperiket sin utfordring, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  10. Kjempe stilig kort, liker å se kort til gutter, skjelden vare det ;)
    Takk for at du scrapper sammen med oss papirdokker :)
    Linn :)

    SvarSlett
  11. Vilket vackert kort. Härliga höstfärger. Tack för att du tävlar med Kort O Mania.

    SvarSlett
  12. Flott kort til en mann! Masse detaljer, liker veldig godt måten du har brukt bildet av bilen. Takk for av du deltar i utfordring hos SAO. Klem, Lin Monika DT

    SvarSlett
  13. Kjempeflott mannekort.
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  14. Herlig kort med tøft bilde og tekst!
    Nydelige farger :)
    Tusen takk for et flott bidrag til vår utfordring hos NSHK
    Klem fra Jill

    SvarSlett
  15. Kjempetøft herre-kort!!
    Scrappetørke er ikke kjekt, ser det går i perioder hos meg også :)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.