Følgere

søndag 28. oktober 2012

Nuperellestjerne

I helga har jeg funnet fram nuperelleskyttelen igjen. 
Jeg lånte en bok på biblioteket om nupereller og i den var denne oppskriften.
Den er stivet med sukkerlake og en tråd i den ene picoten.
Jeg har lyst til å lage den i flere farger, men må altså handle litt tråd først.


Jeg syns jeg har eske på eske med garn, tråd og div andre saker..
men når jeg skal lage noe så viser det seg at jeg ikke har noe liggende som jeg kan bruke!! Hmmm


En klem er den perfekte gaven
-en størrelse passer alle, og ingen har noe imot at du leverer den tilbake.
Ukjent

7 kommentarer:

  1. Den er rigtig flot.

    SvarSlett
  2. Gorgeous creation dearest Birgit:) Delicate:)
    Big hug,
    Sonia

    SvarSlett
  3. Åh, herlig! Nupereller er så utrolig vakkert - og noe av det jeg "ikke tør" lære meg av frykt for at jeg skal bli hekta på det (også....)

    GLEDER meg til å se denne i flere farver!

    Klem nordfra

    SvarSlett
  4. Aldeles nydelig!
    Klem fra et vinterlig Sveits

    SvarSlett
  5. Meget smukt arbejde, det ser svært ud. Knus morkaren.

    SvarSlett
  6. Så nydelig nuperellestjerne!!
    Jeg har aldri prøvd å slå nupereller, men det er så flott!!
    Disse var jo lekre til å henge på juletreet til jul :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.