Følgere

tirsdag 2. oktober 2012

♥ Blog Candy fra meg ♥


Da har jeg endelig fått ordna en Blogcandy som jeg har lovet.
Ting tar tid i denne heimen..  kremt..
Jeg har mye å feire denne høsten :)
Jeg har blitt 50 (les 29++), bloggen har hatt over 5000 besøk :) 
og div andre hendelser som jeg vil feire er over.
Samtidig som tingene til candyen ble ordna så fikk jeg sannelig rydda litt i hyller,bokser og esker.
Og jeg oppdaget at det er nesten som å ha handlet inn nye ting..mye av det jeg har hadde jeg jo helt glemt.
Litt ryddigere en liten stund ♥

Så til reglene for Candyen :)
Jeg vil gjerne at du legger deg til som følger, om du ikke er det fra før.
Reklamer for candyen i et innlegg hos deg og linker til meg i sidebaren din.
Og til sist en kommentar til dette innlegget.

Litt om innholdet i Candyen.
19 mønsterark
Div blomster og blader
Blonder og bånd
3D motiver
Metallpynt
Bildemotiver
Tickets fra TH
Div DieCuts fra Kort og Hobby


Trekningen blir den 8 Desember. 
Er det mange som blir med på Candyen så ordner jeg en ekstra trekning  :)

Jeg håper dere liker Candyen og at mange "henger seg på".



Livet byr på mere spenning,
fart og fest og mang en vending.
Her er dagen, her er året!
Pakk det opp og sett av gårde!

Kjerstin Aune

27 kommentarer:

  1. Har laget innlegg i bloggen min, og lnket til deg. Har og lagt meg til som følger. :)

    SvarSlett
  2. Klart eg vil prøve lykken på denne flotte candyen :) Har reklamert for candyen din i sidebar.

    SvarSlett
  3. Hej Birgitanita - super lækker candy, den må gerne finde vej til mig :-) - jeg linker til dig fra bloggen i morgen - og følger er jeg jo allerede. Knus Caia

    SvarSlett
  4. Så flott candy! Denne er jeg med på (følger, reklamerer i bloggen min og kommenterer)

    SvarSlett
  5. Denne flotte candyen vil jeg gjerne være med på:)
    Lagt meg som følger og link i bloggen min:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  6. Så flott candy! Har lagt emg som følger og linket i bloggen min!! Inspirerende å følge nye blogger!

    SvarSlett
  7. Så nydelig candy ♥ Jeg prøver gjerne lykken og håper på candy i bursdagsgave :)
    Følger og har delt den i sidebaren min!

    Ønsker deg en super scrappeuke!

    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer med mange besøk! Blir gjerne med i trekningen. Er følger og har linket i bloggen min.

    -Wenche

    SvarSlett
  9. Heisann:)Gratulerer med bursdag og mange besøk:):)
    Blir gjerne med i trekningen av den herlige candyen, har lagt meg til som følger, og har bilde m/link i min sidebar:)

    Ha en flott uke!!

    Klem,Linda

    SvarSlett
  10. Hei, så koselig at du ville være med på min giveaway:)
    Eg blir gjerne med på din, og har lagt meg til som følger. Gleder meg til å følge deg videre.

    Ei fin uke videre til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  11. Hei,hei:)
    Kjempefin candy, blir gjerne med og feirer med deg :)
    Gratulerer med 50 års jubileet, flott alder !!(jeg ble det i fjor :))
    Har linket til deg i sidebaren min og følger er jeg jo allerede :)
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei.
    Vil gjerne være med på den flotte blogcandyen din.
    Har linket til deg og følger er jeg.
    Klem.

    SvarSlett
  13. Hi Birgit,fabulous candy and wonderful blog full of lovely works^_^You are very talented^_^
    I found your blog while leaving comments on my friends's blogs^_^
    I'm your new follower and I adde your candy on my bign candies sidebar^_^
    Hugs,
    Sonia
    (If you visit my blog I'm very happY)

    SvarSlett
  14. Hei Birgit!
    Deltar gjerne i blogcandyen din, har lagt meg til som følger og laget innlegg i bloggen min. Linket også til din Sløyfe tutorial fra mai i år,håper det er i orden? Har ikke fått helt "dreisen" på sløyfeknytting før, men takket være deg knytter jeg også fine sløyfer fra i dag, hihi.
    Mvh Irene

    SvarSlett
  15. Hej Birgit, jeg er lige blevet følger hos dig, jeg fandt dig via Bente Årsted, jeg har lagt din fine candy i min sidebar, og her er en lille kommentar, og nu krydser jeg finger for mit held. knus morkaren. p.s. du må også meget gerne kikke ind på min blog, så vi kan lære hinanden at kende.

    SvarSlett
  16. конфета просто супер, присоединяюсь с удовольствием http://marchenkoendscrab.blogspot.com/

    SvarSlett
  17. hi..

    Thanks for the chance to win this lovely candy.

    I am a follower and I shared it on my sidebar http://crieartezzanato.blogspot.com.br/

    Val Rodrigues
    crieartezzanato@yahoo.com.br

    XX

    SvarSlett
  18. Takk for muligheten til å vinne slik en fin candy, du finner reklame i sidebaren min :)

    SvarSlett
  19. Så koselig candy, har linket i sidebaren min. Delta gjerne på adventskalender-candyen hos meg også :-)

    SvarSlett
  20. Koselig å titte innom hos deg! Har lagt meg til som følger. Prøver gjerne lykken på den flotte candyen din :)

    SvarSlett
  21. Så mye fint det er i bloggen din!
    Jeg har lagt meg til som følger, laget link på høyre side hos meg, og nå kommentar.
    Satser på vinnerlykke nå før jul :)

    SvarSlett
  22. Fantastic candy! Thank you for the chance! Hugs, Sonya from Italy :-)

    SvarSlett
  23. Hei!
    Tusen takk for muligheten til å delta i candyen din!
    Har lagt deg til i sidebaren,eget innlegg er også skrevet! Lagt meg til som følger av bloggen din!

    Ønsker deg en riktig god førjulstid!

    Anita

    SvarSlett
  24. Så flott candy!!
    Jeg er gjerne med:)
    Har en datter som elsker og scrappe.

    Heng deg gjerne med på mitt julegavedryss også:))

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  25. Gratulerer så mye med vel overstått. Husk: Du er en dag eldre enn i går, men en dag yngre enn i morgen :-)

    Jeg er en ny følger og vil veldig gjerne være med i trekningen av den flotte candyen din!

    :-) Nina
    http://ninashobby.blogspot.com

    SvarSlett
  26. Hi Birgitanita, Fabulous candy you have offered. Am your new follower. Went through your blog. Gorgeous creations. Love your layouts. Would love to be in your draw for this awesome candy. Thank you for the wonderful chance.

    Hugs
    Catherine
    http://vidhucreations.blogspot.in/

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.