Følgere

søndag 10. januar 2016

Tag - album

Å lage et album med "til-fra" lapper er noe jeg har hatt lyst å prøve lenge.

Jeg gikk da til det store skritt å kjøpe meg en Bind it all maskin
..så var det å studere på nett..

som sagt så gjort

Selve tagene er laget av skilleark kjøpt på Søstrene Grene
Dekormaterialet er hovedsakelig rester..



Den lille tagen som er festet til ringene, foran og bak


Jeg har også stanset ut en lite tag til forsiden  som pynter opp
Blomsten har jeg laget selv ..
likedan det grønne slyng"bladet


En søt liten tekst


Alle tagene er nesten likedan på baksiden
med plass til å skrive en personlig hilsen.

Tagene har jeg stiplet hull i enden på
slik at de lett kan rives av 
og festet på en pakke






De fem tagene som er i heftet.


Bakerste omslaget
med en siste tekst
..som jeg også syns er nydelig..


Baksiden av heftet

Etter at jeg prøvde ut Bind it all maskinen
er nok denne min favoritt for tiden

og dette må prøves ut mer


Er med på disse utfordringen:
Brown Sugar - Anything Goes
Allsorts Challenge - Ribbon And Lace
Live & Love Craft - Something New
-det nye hos meg er da Bind It All maskinen
Nordsalten hobbyklubb - Alt er lov
Kreativ Scrapping - Alt er lov
Papirlosjen - Favoritt
-som hos meg er Bind It All maskinen
Kort o Mania - Alt er lov




Det er mange ikring deg som frys,
ver du eit bål,
strål varme ifrå deg!
                      Halldis Moren Vesaas













16 kommentarer:

  1. Så stilig og kreativt dette albumet var! Lurt med hullene nederst på tagene.

    SvarSlett
  2. Dette var utrolig flott!

    SvarSlett
  3. A really stunning creation.

    Many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    SvarSlett
  4. A really stunning creation.

    Many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    SvarSlett
  5. Så flott album!
    Tenker det blir flere etterhvert.
    Tusen takk for at du deltar på vår Favoritt utfording inne hos Papirlosjen!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  6. Such a lovely album, pretty in every way and such great detail!

    SvarSlett
  7. Thanks for joining our challenge at allsorts Tracy X

    SvarSlett
  8. Hi
    super cute card
    thanks to participate at Brown sugar
    hugs Lisbeth
    DT-BSC

    SvarSlett
  9. Hi, Pretty, vintage creation. Thank you for joining in at Creative Inspirations. Good luck!
    CraftyNatalie {DT}
    http://craftynataliesblog.blogspot.com

    SvarSlett
  10. Wow! Så fantastisk flott! Så lekre tags, alle sammen like forseggjorte og nydelige! Jeg er skikkelig imponert! :)
    klem Unni

    SvarSlett
  11. Utrolig lekkert til-fra album. Nydelige farger og pynt:) Takk for at du deltar hos oss i NSHK. DT-Brita

    SvarSlett
  12. dette var nyyyydelig :) Masse lekker pynt :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Kreativ Scrapping :) Klem DT-Rita

    SvarSlett
  13. This is an amazing and beautifully detailed project..each page is a little work of art :-)
    Thanks for joining in our challenge at Creative Inspirations!
    Hugs, Kat x

    SvarSlett
  14. Det var lekkert album, mye godt arbeid her :-) Tusen takk for at du deltar hos papirlosjen sin favoritt utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  15. Verkligen elegant album med vackra bilder och detaljer. Mycket jobb, men det var det värt! Tack för att du länkade upp till LLC:s januariutmaning; hoppas du vill/kan vara med även denna månad!

    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts



    SvarSlett
  16. Nydelig album!
    Takk for at du deltar på Papirlosjen sin utfordring!
    Klem Siri DT

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.