Følgere

mandag 18. januar 2016

Lilla blomster-kort

Jeg har et blomsterkort
å vise dere i dag.


Det har ingen tekst på seg
da jeg syns det er mer allsidig 
og kan brukes til flere anledninger.
Teksten kan jo komme på kortet
om anledningen krever det..


Blomsten har jeg laget av 
snurredies
osteklut
og div reste-ark.

De er pusset litt i kantene
og har fått litt sverte på seg
Har også brukt noen få mikroperler


Disse perlene er helt supre 
og spennende å bruke


Å lage blomstene selv er ikke så dumt..
Reste-ark og små biter flyter ovalt

Har tenkt å bruke mere rester
hehe
MEEEN
når man bruker til paneler og div
så kommer det nye rester..

Og sånn går nå dagene da.

Jeg ønsker dere en flott og kreativ start på uken.


Gjør det du ønsker å gjøre .
Vi lever ikke i all evighet.
Vi har bare dette øyeblikket.
Det glitrer som en stjerne i hånden vår
- og smelter som et snøfnugg.
                                   Marie Ray

Takk for at nettopp du stakk innom.


2 kommentarer:

  1. Nydelig kort med vakre blomster! Jeg har noen blomsterdies liggende ett eller annet sted, men de bruker jeg visst aldri. Så lettvint å finne noen ferdige blomster, latskapen lenge leve :D
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Nydelig! Likte godt den blomsten du har laga.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.