Følgere

tirsdag 20. oktober 2015

Lag på lag julekort

Ingen overraskelse..
I dag er det julekort, igjen, fra meg



Det er laget i flere lag og er inspirert 
etter et kort fra bladet " Ett trykk"


Jeg har brukt Distress Ink for å elde kantene på de revne arkene
Ellers har jeg brukt rødt og svart rundt kantene 
på de andre arkene
for å få bort den hvite klippekanten


Et nærbilde av lagene på kortet

Diesene jeg har brukt er fra 
Kaboks 
Amy design

Papir fra
Papirdesign
Kortoggodt

Pynt ellers er hva jeg har funnet i eskene mine
(kjekt å ha og kjekt å finne)


Har lagt kortet inn på disse utfordringene:
Kreativ Scrapping Lag på lag 
Scrappegarasjen Lag på lag
Allsorts Challenge  All Sentimental
Tekstene hos meg er Juleklem og God Jul


Det er veldig koselig å lage julekort når kveldene blir mørkere
og man kan tenne lys
og kose seg.
Helt til  jeg ser meg rundt og nesten ikke kan se gulvet for
småplukk
papirrester
blomster
tråd og blonder
i full forvirring eller full sameksistens..
Alt etter hvilken form jeg er i når jeg oppdager alt rundt meg......




Og når kvelden kommer til oss,<br />tenner jeg et lys i stuen,<br />og vi summer sakte sammen<br />hver vår vise, jeg og fluen.

Hyggelig at du stakk innom meg





7 kommentarer:

  1. Lovely card, thanks for joining us at allsorts, xxxx

    SvarSlett
  2. A lovely Christmas card.

    Many thanks for joining in at Allsorts challenge this week.

    B x

    SvarSlett
  3. This is really beautiful, Birgit! I love your work! Thank you so much for following my blog! It's a pleasure to meet you and follow you, too! I'm sorry that my nursing my husband has kept me away from the computer and so it has taken me a long time to come and say hello! I would love to have you add a "translate" button to your side bar so I can read your words!! Enjoy your day and I hope to see you again soon! Hugs, Darnell

    SvarSlett
  4. Lekkert julekort! Mange flotte detaljer som du har satt så stilig sammen!
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Gorgeous. Thank you so much for sharing it with us at Sparkles Christmas Challenges.
    Hugs Helen P (DT) x

    SvarSlett
  6. This is just the cutest card ever and just perfect for our challenge over at “ Sparkles Christmas Challenge " "Distress it” good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    SvarSlett
  7. For et herlig julekort!
    Tusen takk for ditt bidrag til Scrappegarasjens utfordring!
    - DT-Eva -

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.