Følgere

mandag 19. oktober 2015

Julekort

Denne gangen har jeg to julekort jeg vil vise dere.


Dette første har jeg brukt en del dies på.
 Papirene er fra Søstrene Grene.
Dette julekortet skinner det virkelig JUL av..hehe..



Motivet herfra mener jeg er fra Digistamp på Facebook.



I løpet av sommeren så har jeg laget meg spisebrikker i nupereller.
Jeg har, etter at dette bildet er tatt, blitt ferdig med den 5. og begynt på den 6. brikken.
Jeg har tråd til en brikke til..

Men hvem har syv spisebrikker?
Så jeg må nok kjøpe tråd til 6 brikker til..host.
Siden jeg ikke har gått lei enda så er det håp for 12 stk.

Det hadde vært noe :) 



Langt der borte i solskinnet er mine høyeste mål.
Kan hende når jeg dem ikke,
men jeg kan kikke opp og se hvor flotte de er,
og tro på dem.......
                                   Louisa May Alcott

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte julekort! Lekre blomster du har laget!
    Wow så flotte spisebrikker! Så flink du er!
    klem Unni

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.