Følgere

lørdag 16. mars 2013

Påske - kyllinger

Hei og tusen takk for de koselige kommentarene som dere skriver.
I dag har jeg laget påskepynt sammen med syv andre damer i Tustna husflidslag.
Vi har nålfiltet på isopor og malt høner. 
Det ble også masse prat og tid til kaffe må man ha.
Disse hønene her har jeg laget.
Det er ferdigpakker fra Panduro som husflidslaget bestilte og som vi medlemmer fikk lage.
Husflidslaget spanderte alle materialer som vi brukte,
 utrolig flott gjort.
Vi startet kl 11.oo og holdt på nesten hele dagen til kl 17.oo
Snakker om utholdenhet ;)
Det suser og bruser i hodet mitt ennå av all praten og all latteren.

Ute er det ennå snø.
Men solen har tittet fram og det har vært en fin dag.
Småfuglene synger om vår.

Hermed hylder jeg uten forbehold VÅREN som det eneste effektive middel mot sne!
Andrè Bjerke 

1 kommentar:

  1. Flott påskepynt. Ja jeg tenker praten gikk og latteren sitter løst blant damene i Tustna husflidslag. I dag har sola varmet og jeg har vært mye ute, deilig.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.