Følgere

søndag 31. mars 2013

Konfirmasjonskort til gutt

I dag er det full vinter her igjen.. det snør og snør og snør.
Så da blir det innedag og kortlaging :)
Jeg kan like sånne dager også. Bare fyre i peisen, drikke litt kaffe og klippe, lime..Rett og slett en kosedag.
Det ble et enkelt kort av meg denne gangen.
Litt uvante farger til en gutt..men ikke alle gutter er røffe og tøffe..eller hva :)
Det har lurt seg med noen små dingser i hjørnet på kortet som nok gjør det "guttete" allikevel.
Dette kortet er med på disse utfordringene:
Sketchy Colors Blå, mint, hvit og gul
Panduro Konfirmasjon

Ønsker dere en flott 1. Påskedag 

Bølgene danser på sjøen,
i parken har duene fest
Hvem har sagt at snøen 
og påske på fjellet er best
Kjersti Aune

5 kommentarer:

  1. Det var et kjempestilig guttekort! Likte veldig godt fargene du har brukt! Og oppsettet!
    Det er godt med noen dager med dårlig vær, så vi kan sitte inne og kose oss med hobbyen vår med god samvittighet :) Her skinner sola, snøen smelter og fuglene kvitrer. Jeg har gått en lang tur i dag, men også kost meg i hobbykroken min. Det er lov selv om det er fint vær vel?
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Kjempestilig guttekonfekort!!
    Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin fargeutfordring denne uken!
    Klemmer fra Jannhild

    SvarSlett
  3. Birgit Jeg gjorde en stor boob! Jeg postet den nye utfordringen en uke tidlig, og det var live på utfordringen om morgenen. Velsigne deg! du har gjort ditt kort for utfordringen, og jeg vil at du skal skrive inn det og koble det tilbake. Dette var helt min feil og HCTB er DT ønsker å være rettferdig mot deg. Utfordringen går live på søndag kl 08:30, tok vi en ekstra uke denne gangen for påskeferien, og jeg glemte å endre tidsplanen for den nye utfordringen - oops! woo xx Hope this makes sense in Norwegian! xx

    SvarSlett
  4. Det er et glimrende kort for en fyr Birgit og jeg elsker pasteller du har valgt! Takk for at du kommer tilbake med kortet og dele det på Here Come the Boys og beklager blande opp også! Hugs Woo xx

    SvarSlett
  5. Love your card Birgit, the pastel colour scheme really makes the image very striking! Thanks for joining the sketch challenge at Here Come The Boys and good luck, love Jacky HCTB DT

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.