Følgere

onsdag 13. juni 2012

Pulsvarmere

Jeg syns det er så godt å bruke pulsvarmere..  selv om det skal være "sommer" her er det kaldt.
Disse er strikket av alpakka-ull og de er varme, myke og klør ikke som noe ullgarn kan gjøre.
Disse er strikket etter et gammelt par jeg hadde, så jeg aner ikke hvor oppskriften er tatt fra.
Men om noen vil strikke de så la jeg opp 35m på pinne nr2,5 og  og strikket perlemønsteret 4 ganger.
Avslutter slik at det passer i mønsteret.
Disse pulsvarmerne er med i utfordringen til Pinnekroken
Er det noen spørsmål rundt oppskriften er det bare å spørre så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.

Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.
Kinesisk ordtak

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.