Følgere

mandag 27. februar 2012

Post-it kort

Jeg er så glad. :) Tenk.. Scetchy Colors har plukket mitt kort "Grå og blå" med i Top 4 denne uka og det ut av såå mange flotte kort. For en stor glede for meg.
Jeg må innrømme jeg syns det er spennende med disse utfordringene..  å se hvor flotte alle kortene blir.
Scetchy Colors har denne gangen laget en skisse, som jeg har laget et post-it kort til.


Jeg har sydd rundt kanten av kortet. Papirene er jeg ikke sikker på hvor de kommer fra. Jeg har en restebunke større enn størst, og disse kommer fra den bunken. Hurra ;)




Den store blomsten på forsiden av kortet er fra Nille. Bladene er fra en silkeblomst som jeg har hatt liggende lenge, som jeg plutselig fikk bruk for ( man skal aldri..aldri kaste noe).
Sommerfuglene er fra Kort og Godt. De var egentlig sammen men jeg syns de ble fine hver for seg også. 


Papirservietten og blonden er jeg ikke sikker på hvor kommer fra.. mange ting har ligget lenge og er uten merkelappe på.. (typisk meg). Men jeg elsker å sitte å rote i sånne kasser og kanskje finne noe som kan brukes.
Takk for at du titter innom, og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye :)....
    Post-it kortet ble kjempe fint , du e så flink :)))
    Hilsen Hildegunn

    SvarSlett
  2. Rett og slett et vakkert Postit staffeli! Gjennomført og lekkert pyntet!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til.
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bretteboka i top-4 !!
    Jeg har også laget slike brettebøker, men da laget jeg dem til å ha julekort i.
    Men post-it kortet var stilig!!
    Har ikke kommet på å bruke post-it lapper inni kort før,lurt!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.