Følgere

tirsdag 21. februar 2012

Grå og blå


Denne gangen har jeg laget ..tja.. det  kan jo brukes til å putte huskelapper i "lommene",
 eller å ha bilder etc i. Jeg har ideen fra et Magnolia ink magasin.
Med dette prosjektet har jeg meldt meg på (igjen) en utfordring hos sketchycolors
Denne gangen er det en fargeutfordring og fargene er  grå/blå.


Jeg har laget bladene ved å stemple de med tekststenpel, brette de og sverte de før jeg satte de sammen som en bok.  Denne er ikke så stor, ca 14x13 cm. Jeg har tenkt å prøve å lage en av en pocketbok også.

3 kommentarer:

  1. Nydelig bok.
    Lewkre detaljer.
    Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Så fin denne var! Fikk jammen lyst til å prøve meg på en slik.

    Klem, Kari

    SvarSlett
  3. Takk :) Jeg vil anbefale dette, er kjekt å lage noe annet enn "bare" kort. Jeg har begynt å lage en av en pocketbok, men den ble mye større enn jeg trodde.. så derfor skal den få ligge ei stund. Jeg ble gledelig overasket over å komme blant topp 4 ihvertfall.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.