Følgere

søndag 19. februar 2017

Dåps-kort i lyseblått

I dag vil jeg vise dere et lyseblått kort.


Dette er et kort som jeg
riktig koste meg med å lage


Metall-swirlene jeg har brukt er fra
Korthobby
Der er det virkelig mye flott å finne..


Kortet sett fra den andre siden.
Jeg liker å lage kort som passer 
til vanlige konvolutter


Nærbildet av blomstene..
Den største er laget av kaffe-filter
så er det noen få hjemmelagde snurreblomster
Et heklet hjerte
Midt inni den store blå blomsten
er det en Swarovski-krystall.

Kortet er med på disse utfordringene:

Korthobby : Alt er lov med metall derfra
kaBoks: Baby/dåp/barn


Barn er jordens levende blomster.
                              Maksim Gorkij

11 kommentarer:

  1. Lekkert dåpskort.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. NYDELIG dåpskort med så utrolig vakre blomster, farger og oppsett likte jeg og godt , klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Nydelig dåpskort Birgit !
    Skikkelig flott gjennomført !
    Takk for at du deltar i korthobby utfordringen !
    Klem Wenche

    SvarSlett
  4. Så nydelig dåpskort, mange flotte detaljer:)
    Takk fos at du scrapper med oss hos kaBoks, DT Bente:)

    SvarSlett
  5. Jeg elsker lag på lag, aldeles nydelig! Masse spennende detaljer her. Tusen takk for at du leker med oss i KaBoks

    SvarSlett
  6. Så lekkert dåpskort!
    Og blomstene dine er nydelige!
    Klem

    SvarSlett
  7. Mycket vackert kort!! Småfinurliga design och fina färger! Tusen tack för din tolkning hos oss på kaBoks!! Kram Anna 😃

    SvarSlett
  8. Fantastisk flott kort, og herlig med hjemmelagde blomster.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  9. Super flot kort med mange fede detaljer. Tak for din deltagelse i KaBoks udfordringen. Hilsen Gitte DT

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.