Følgere

mandag 31. oktober 2016

Nupereller

Gjett om jeg har dårlig samvittighet da..
Her har jeg ikke vært på lenge
så det er tid for en skikkelig støvtørking.
Jeg har ikke laget noe papirlignende for tiden..
og det er kanskje derfor jeg har vært såpass fraværende også

Denne gangen har jeg noen nupereller å vise dere
og "treet" som de henger i
er laget av noen tørre kvister
og noe betong som er fylt i en melkekartong.
Dette fikk tørke noen dager før jeg rev av kartongen rundt.
Pyntet det så med et sløyfebånd med lilla pyntekant på.

Jeg har litt sansen for det rustikke og gamle..


Vinduet i bakgrunnen er fra barndomshjemmet mitt 
og var i bruk på soverommet mitt.
De grønne rutene er datert til i begynnelsen av 1800
og de er visst håndblåst..
De har bobler i seg og er sykt ruglete..
..men er veldig glad i de.. 


Så kommer noen bilder av nuppisene 
jeg har laget


Det nærmer seg advent 
og juletid


Og det er veldig koselig å pynte med 
noe som er håndlaget


Engler er noe som jeg er veldig glad i.

Der var det
som jeg har puslet med
i det siste

Takk for at du slo følge med meg nedover siden..



-Jeg elsker dager med glitter på.
                        Lynni Treekrem

4 kommentarer:

  1. Så flink du er, Birgit! Nupereller har jeg aldri kunnet, og jeg er virkelig imponert over arbeidet ditt. Og "treet" er jo kjempeflott, da!
    Ønsker deg en fin, kreativ tid framover!
    Klem, Liv

    SvarSlett
  2. Så masse fint det var her i bloggen din.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  3. Nydelige nupereller. Stilig den betongvasen med greiner oppi. Den ideen har eg lyst til å "låne" :)

    SvarSlett
  4. Så flotte nuppereller!
    Flott tre også.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.