Følgere

tirsdag 7. oktober 2014

CAS-kort

I dag har jeg prøvd meg på et Clean and Simple kort.
Først må jeg tilstå min synd..
Kortet har jeg liftet.
Jeg husker ikke hvor jeg har det fra, så beklager så mye dette.
 
Kortet er ikke stort, det er ca 10x7 cm.
Passer til disse små konvoluttene du får kjøpt.
Dermed skal det være rimelig enkelt å få brukt opp rester, og det er jo bestandig positivt.
 
Jeg har brukt:
Punch til blomstene
Halvperler
Stempelet er jeg ikke sikker på hvor er fra..
 
Tja, det var vel det hele.
enkelt og godt
 
Er med på denne utfordringen:
 
 
Høsten går over jorden
og alt er for lengst for sent og for tidlig.
                                         Erling Christie

2 kommentarer:

  1. Flott CAS kort du har laget. Flotte farger og fint oppsett. Tusen takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb denne gangen. Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett
  2. Dette var ett flott CAS kort. Liker farve valget ditt veldi godt <3

    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb sin CAS utfordring, Klem fra DT Silje

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.