Følgere

søndag 21. september 2014

En liten hilsen..

Her kommer en nytt kort fra meg.
Et kort som er "enkelt" pyntet.
Det er rart hvordan smaken forandrer seg..
For tiden blir kortene jeg lager litt mer "stramme" i oppsettet enn før.
Og da hjelper det ikke om jeg lager det etter det skjønneste kort i mange lag med blomster, nips og swirler, bling og alt som gjør et kort nydelig (syns jeg).

Et nærbildet av teksten og den lille sommerfuglen som har fått litt glitterglue på seg.

 
Jeg har også hatt noen små prikker med pearlmaker. Blomstene har også fått glitterglue på seg.
Kortet er str 15x11 så da passer det til vanlige konvolutter, det syns jeg er greit.
 
Kortet er med på denne utfordringen:
Kort o Mania Alt går
 
 
Her har sommeren og høsten vært helt nydelig.
De siste dagene har det regnet, men pytt..
Det er nødvendig og vi tåler det så bra.
Er godt å være i hobbykroken da
med god samvittighet..hihi..
 

Stille og nydelig vær.
Utsikt fra stuevinduet mitt en nydelig sensommerdag i August.
 
Jeg har også tenkt å trene litt innendørs..
blir nok mindre ute ettersom været blir mer "innevær"
Her er trening som jeg også kan klare :)
Ønsker dere en flott September og takk for at dere har holdt ut med meg gjennom hele innlegget.
 
 

2 kommentarer:

  1. Dejligt kort i smukke farver - og en smuk udsigt i sensommeren :-) God uge til dig. Knus

    SvarSlett
  2. Dette kortet var jo både røft og søtt :)
    Flotte fargar i lag.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.