Følgere

søndag 9. februar 2014

Konfirmasjonskort til gutt


Januar er ferdig og Februar er ankommet.
Jeg kan ikke tro at dagene går så fort..
Dagene er blitt mye lysere og her i Midt-Norge har det vært og er rekordtørt.
Jeg savner ikke snøen og måkingen eller
alt regnet og vinden..men uvant er det. :)
Bloggingen har det vært dårlig med.. unnskyld..
Lover å ta meg sammen..
(ler i det skjulte)
Denne gangen har det blitt laget et kort til en gutt.
Dette kortet er at av de få guttekortene som jeg er fornøyd med.
Det er et bestillingskort..så egentlig skal det være med en navnelapp ved knappen, men siden han ikke skal få det før i mai så forblir kortet navneløst.
Og jeg kan derfor legge det ut her. :)

Noen små detaljer av kortet.
Papirene er fra TH.
Superlekre og enkle å lage tøffe kort med.
Klokken er embosset med flere lag og puttet i fryseren, 
for så å bli knekt opp i passe "biter".
Blir man ikke fornøyd med knekkene så er det bare å varme opp med pistolen igjen, ny runde i fryseren og knekk på nytt.
Metallpynten er fra Korthobby.
Har brukt litt Frantage embossing på bakgrunnen.
Motivet er funnet på nett.

Såh.. det var de materialene jeg kan huske jeg har brukt.
Jeg har fremdeles innkjøpsstopp av hobbyting..
kanskje like greit..
Når jeg rydder så finner jeg jo ting jeg ikke ante jeg har kjøpt inn en gang..

Ellers så feirer vi morsdag her i Norge i dag.

En mors kjærlighet er som en sirkel -
uten begynnelse og uten slutt.
Den fortsetter rundt og rundt i stadig større ringer
og berører alle som kommer i nærheten av den.
Den omslutter dem lik morgentåken,
varmer den slik sola ved middagstid
og dekker dem lik et teppe med aftenstjerner.
En mors kjærlighet er som en sirkel - 
uten begynnelse og uten slutt.


Takk for at du titter innom meg.

1 kommentar:

  1. Superstilig konfirmasjonskort! Så tøffe farger og detaljer! Stilig med metallpynten! Den embossingteknikken må jeg se å få prøvd! Skikkelig tøfft guttekort!
    Så flink du er som klarer shoppestopp! Jeg kunne nok godt hatt det i ett par år uten å gå tom for noe særlig... :P Men det kommer jo så mye fiiint hele tiden :) Og noe skal man jo bruke penger på... :P
    klem Unni

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.