Følgere

torsdag 3. oktober 2013

Sjokoladekort

Denne gangen har det blitt et sjokoladekort herfra.
Det er til min onkel som fyller 70 år i helga.
Jeg regner med at han ikke er her inne og titter :)
Kanskje noen av min slekt titter innom her og ser.. og så skal dit på besøk de også.. hehe..
Det får så være.
(håper de ikke ikke sladrer)  ;)
Sjokoladekortet er laget dobbelt. 
Det er plass til to sjokoladeplater i kortet. Det er med andre ord tungt, da det er store plater det er plass til.
Papiret jeg har brukt kommer fra TH. 
Han har jo bursdag på høsten..så derfor passer det med disse flotte papirene med høstfarger. 
Jeg har brukt papirtape, Distress Ink og Stain, metallcharms, brads og mye mer.

Inni kortet har jeg laget et blad/ark hvor jeg har limt på plastlommer med plass til en tag på hver side.
Panelet bak plastlomma er et bildecollage som jeg har tilpasset. 
Tagen er laget av kraftkartong som er stemplet, svertet og splasjet på :)
Den andre siden av arket og den andre tagen :)
Også her en plastlomme som den skal ligge i. 

Dette er den andre siden av de to tagene. :)
Det er ikke min sterkeste side å lage tager hvor jeg farger, sverter, kliner og bruker stensiler.. men detter var stor moro til meg. Resultatet ble ikke så aller verst.
 Det ble en del bilder og jeg håper dere ikke ble lei av all lesingen.

Kortet er laget ved at jeg laget to esker til sjokoladeplatene uten lokk på men ryggen var med som på en bok.Jeg limte så begge ryggene over hverandre.
For å feste arket i midten måtte jeg  lime på en klaff/ekstra ark med brett på innsiden av ryggen.. og så limte jeg på arket der..
uff..håper dette gir mening :P

Sjokokortet er i hvertfall med på disse utfordringene..
Kort o Mania Høst med 2 el flere brettinger

Å feire fødselsdag er sunt.
Statistikken viser at de som feirer flest fødselsdager, også er de som lever lengst.
Larry Lorenzoni 


10 kommentarer:

  1. Så artig vri med dobbelt sjokoladekort, det har jeg ikke sett før! Takk for at du deltar hos NSHK. Klem Rita

    SvarSlett
  2. Virkelig flot og spændende kort!

    SvarSlett
  3. Flott sjokoladekort til din onkel. Lekkert pyntet.
    Ha en fin helg.
    Klem, Kari.

    SvarSlett
  4. Gøy med to lommer, også så personlig med collage. En kreativt og flott kort.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb!

    SvarSlett
  5. Virkelig flot og spændende kort!

    SvarSlett
  6. For ei flott gåve/kortalbum å få! Og så mange spennande detaljer. God helg til deg :)

    SvarSlett
  7. Kjempestilig sjokoladekort med mange kule detaljer! Har ikke sett dobbelt sjokoladekort før og lomma inni var kjempesmart!
    klem Unni

    SvarSlett
  8. så stilig sjokolade kort! fine høst farger. og tipper onkelen din liker dette! Takk for du deltar hos kort o mania. klem dt ane

    SvarSlett
  9. Så stilig kort. takk for du deltar hos oss i kort O mania.
    lykke til. klem fra elisabeth

    SvarSlett
  10. Nydelig kort; så gjennomført, personlig og vakkert :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.