Følgere

søndag 16. juni 2013

Lilla kort

Et lilla kort denne gangen herfra.
Jeg takker for alle hyggelige kommentarer dere skriver.
De setter jeg umåtelig stor pris på.
Jeg har laget kortet med restepapirer denne gangen også.
Jeg har kommet på en grei måte å bruke opp rester på, syns jeg da..
Bordet som jeg sitter ved er fullt av blomster, papirrester, metallpynt osv..
Og jeg skal ikke handle inn noe nytt før jeg har prøvd å lage flest mulig kort av det som ligger der.. 
Hmm
Motiv og tekst er fra nettet.
Dies er fra Marianne Design nr LR0250.
Ostekluten er farget med DI -Dusty Concord.
Metallet er fra Korthobby og det er blitt malt med Gesso.
Og kantene er svertet med DI -Tea Dye og hatt på litt Stickles.

Å tenke før man ombestemmer seg, kan føre til at man ombestemmer seg.
Terje Johanssen

Ønsker dere en flott ny uke.

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort i lilla!
    Lurt å bruke opp rester før en handler nytt.
    jeg må nok innrømme at jeg handler mer enn jeg klarer å bruke opp etterhvert....
    Kan nok lage kort i lange tider av lageret mitt.
    Ha ei fin uke, klem

    SvarSlett
  2. Så lekkert! Nydelig motiv og detaljer!
    Lykke til med å få brukt opp det som flyter på bordet ditt :) Det er så godt å høre at man ikke er alene om å ha altfor mye :D Jeg burde absolutt hatt en shoppestopp jeg også, men så kommer det jo stadig så mye nye fine papirer og ting og tang... Det er så lett å la seg friste, særlig med 2 herlige scrappebutikker like i nærheten.
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig, Birgit:)
    Klem fra Gunn:)

    SvarSlett
  4. Just wonderful creation my dear friend^_^
    Beautiful image and lovely embellishments^_^
    Happy Sunday and big hug,
    Sonia

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.