Følgere

mandag 15. april 2013

Eske til en babyvogn ♥

For en tid tilbake laget jeg en babyvogn :)
I september ble jeg gammeltante  til den skjønneste gammeltante-babyen ♥
Det var jo klart at vognen skulle hun ha, ikke sant,,?
Vogna har jeg skrevet om i et tidligere innlegg i bloggen.
Så da måtte jeg jo lage en eske til  kort og gave.

Toppen av lokket.

Den er helt enkel inni.
Med god plass til vogna og til gaven.

Esken til gaven..

Her er alt samlet i et bilde.
Navnet på den skjønne jenta ble Tanita.
♥♥♥

Hva er koseligere enn et barns hånd i din?
Så liten, så myk, så varm...


Ønsker dere en flott vårkveld. :)




10 kommentarer:

  1. Super sødt sæt du har lavet.

    SvarSlett
  2. Åhhhh så nyydelig! Esken, vogna, gaveesken... nydelig alt sammen! Så flink du er!
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Aldeles nydelig!

    Hilsen fra Sveits i vårstemning :)

    SvarSlett
  4. Ååå, de var nyyydelige! Vakre farger og helt perfekt pyntet, og det er den fineste vognen jeg har sett :-)

    Klem :-)

    SvarSlett
  5. Åee hvor sødt, og tillykke med titlen af "gammeltante" (hvad mon det betyder) er det farmor, mormor eller en slags tante. uha hvor er jeg nysgerrig. knus morkaren.

    SvarSlett
  6. Hej Birgit - hvor er det et sødt sæt du har lavet - jeg er sikker på at det kommer til at pynte i baby værelset. Knus Caia

    SvarSlett
  7. Dette var helt nyydelig.
    Klem Kari.

    SvarSlett
  8. Wowwwwww,Fantastic work my dear ^_^ I love love love the pram^_^
    Big hug my friend^_^
    Sonia

    SvarSlett
  9. Virkelig smukke ting du har lavet!

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.