Følgere

søndag 20. mai 2012

Barnevogn - kort

Jeg har laget et barnevogn - kort, etter mal hos Maya. Tutorialen hennes er flott og grei å forstå. 
Kantpunchen og sommerfuglpunchen er fra MS. Metallpynten er fra KortogGodt og Korthobby. Håndtaket er en bit av en blomsterpinne som er malt hvit. 
Det er virkelig gøy å lage noe annet enn "vanlige" kort. Men jeg strevde mye med kalesjen, og hadde en stund lyst til å bare kaste hele greiene og lage et enkelt kort istedet.  *kremt*
For å skjule kantene på håndtaket har jeg limt små blomster og en liten Swarovski-krystall i midten av den.(bitteliten..men det skinner mer av den i virkeligheten)
En titt inn i vognen. 
Rundt puta og på dyna er det en søt liten blonde. Blomsten på puta har jeg fått av ei utrolig snill venninne. Takk, Hildegunn. 
Kalesjen, puta og dynekortet er bekledd med sommerfugler. Dilla......  neiiida.  ;)
Litt bedre innsyn på puta og bunnen. Jeg prøvde å få med mønsteret på bunnen, men det var ikke helt enkelt. Kan bare ane at det er mønster der. 
Puta har jeg limt fast. Den hadde en lei tendens til å farte rundt omkring i vogna.
 Er det ikke det puter gjør..
En titt på innsiden av dynekortet, med plass til en personlig hilsen. 
Med barnevogna er jeg med på følgende utfordringer:
Kort o Mania: Bingo
- bånd/blonder, blomster, charms/metall
Scrapperiket utfordringsblogg: Fugler/sommerfugler
Papirdokkene: Andre former
Vintage utfordring: Til et barn
Cardandscrap: Vintage
Heidis hobbystuggu: Monochromatiske kort


En venn åpner den døren jeg ønsker å åpne
Francesco Alberoni.


.




20 kommentarer:

  1. Bøyer meg i støvet , Birgit :))
    Den her vogna e bare nydelig <3
    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Nydelig barnevogn kort med lekker papir. Klem Kari

    SvarSlett
  3. Den va bere nydeli tante :) Klæm frå Ann Gunnlaug :)

    SvarSlett
  4. waaaaaou hvor er det bare en smuk barnevogn, du her har lavet. Tak fordi du ville vise den til os.
    tak for dit bidrag til card and scrap.
    Sanne

    SvarSlett
  5. Den er piv-sød :-) - jeg er nødt til at lifte den fra dig, den er noget af det sødste jeg længe har set. Kan man ønske sig et sødere kort? KH Caia

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Du må gjerne lifte den :) Et kompliment et du vil det.. Link tilbake hit om du gjør det da ;))

      Slett
  6. Disse vognene er så lekre og denne var intet unntak!! Nydelig og delikat pyntet :)

    Takk for at du srapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  7. Så utrolig fin den ble Birgit..:-)

    SvarSlett
  8. Det er så smukt og så fine detaljer
    Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlett
  9. Så nyyyydelig!! Herlige dei små sommerfuglane du har pynta med. Blir alltid imponert over desse flotte barnevognene. Har enda ikkje turt å prøve meg på dette :)

    SvarSlett
  10. Nydelig vogn og kort! Sløyfetrikset i innlegget nedenfor var jo bare genialt :D

    Smil fra Sandra ;)

    SvarSlett
  11. For et utrolig nydelig og forseggjort barnevognkort du har laget!
    Takk for at du deltar på VintagevUdfordring!

    SvarSlett
  12. Lekker! Me like :-)) Tusen takk for at du deltar i Vintage utfordringen, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  13. Fantastisk flott! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos HeidisHobbystuggu!

    SvarSlett
  14. Nydelig vognkort:) Takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu.

    SvarSlett
  15. Så lekker barnevogn!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene, lykke til :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  16. Utrolig nydelig.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :o)

    SvarSlett
  17. Vilken söt barnvagn. Så otroligt välgjord. Tack för att du deltar i Kort O Manias utmaning.

    SvarSlett
  18. Det var veldig bra at du ikke ga opp og kastet den, for den ble aldeles nydelig!!

    SvarSlett
  19. halli-hallo,

    was für eine hübsche idee.

    glg meggi

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.