Følgere

mandag 23. april 2012

Stationary box

Jeg har laget en Stationary box og med denne følger det mange bilder herfra. Tutorialen finner du her
Grunnen til at jeg ville lage en er ganske spesiell ;) Jeg fikk av en  venninne som strikker (mye) garn som hun ikke hadde bruk for. Takk ♥ 
Men når det er sagt.. da hun kom inn døra måtte jeg le..  over 40 nøster med tynt babygarn fikk jeg. 
Jeg hadde veldig lyst til å gi noe tilbake..Jeg har ikke fått gitt den til henne ennå, gleder meg til det.
Så da endte jeg opp med en Stationary box.

Sånn er den utslått.
Det er 4 stk av hver kortvariant. De store kortene er 12x12cm, de små er 7x7cm og pakkelappene er 7x5cm. 

Jeg har laget en liten notisblokk som kan brukes til evnt å notere bursdager el l i.
Pakkelappene er helt enkle bakpå med plass til å skrive til og fra på.

Alle kortene ute av boksen og de kan da sees tydeligere. Blomstene og bladene er punchet ut. Blomstene med retro puncher og bladene med EK Success,Rock fern punch. Swirlene er det ei som har trykket ut for meg, derfor vet jeg ikke hvilken dies det er fra.

Innsiden av kortene.
Hvert kort har forskjellige sitater, slik at de kan passe til forskjellige anledninger.
.
Toppen av eske-lokket.
De kjempesøte brev-charmsene er fra Korthobby. Jeg syns de passer godt til et sånt prosjekt :)
De små runde blomstene er "snurre"blomster..hehe.. vet ikke annet å kalle de. 
Det var det..håper ikke du gikk lei av alle bildene og skriveriene. 
Jeg er med på følgende utfordringer:
Kort o Mania : Vår
Cardandscrap :  Brug blomster
-hvor jeg har valgt : Blomster, perler og punch/dies.


Vårt liv kan ikke være fullkomment uten venner.
Dante Alighieri






8 kommentarer:

  1. wawww hvor er den bare NYDELIG♥

    1000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuss♥

    SvarSlett
  2. Hvor er den bare smuk og gennemført! Sikke en god overraskelse til din veninde! Tak fordi du deltager hos Kort O Mania!
    Venlig hilsen Karina

    SvarSlett
  3. Så fiiiin den var!! Jeg har også prøvd meg på denne tutorialen, og det var kjempegøy!!! Hvor heldig din venninne er:)))
    klem

    SvarSlett
  4. Å herlighet kor lekkert :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  5. så nydelig box du har lavet med mange søde detaljer

    SvarSlett
  6. Så utrolig flink du er. Lykkelig den som får en slik gave.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  7. Nydelig!
    Så flott gave å få:)
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  8. Utrolig lekker denne her. Er jo ikke bare et kort - men en hel gave. Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania. Hilsen Kirsten.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.