Følgere

torsdag 15. mars 2012

Din dag i dag


Sketchycolors har igjen laget en kjempefin skisse soom jeg har laget et kort til.
Kortet har en tekst som kan gå til de fleste anledninger.
Det aprikosfargede papiret er fra Panduro, mens sirkelpapiret er fra Nille.
Swirlen har jeg klippet ut og svertet med Distress Ink og påført dråper med Glossy Assents.
Alle kantene er også svertet med Distress Ink, syns det gir en fin effekt og så slipper man de hvite kantene på mønstret papir.  


Blomstene har jeg laget selv. Punshet ut, svertet og formet  til ønsket fasong.
 Papiret til blomstene kommer  fra Panduro.Jeg har også laget noen "kruseduller" ;) av tynne papirremser og limt på for å myke litt opp rundt blomstene.
Rundt kantene på blomster og diverse kanter har jeg påført Stickles Glitter Glue. 
Et skikkelig glitrekort ;))



Her er skissen fra Sketchycolors.
Med dette kortet har jeg meldt meg på skisse-utfordringen deres.


Bare de som tar sjansen på å gå for langt, kan finne ut hvor langt det er mulig å gå.
            T.S.Eliot            

              


2 kommentarer:

  1. Dette kortet er lekkert. Nydelige roser og flotte farger du har brukt. Ha en strålende dag. Klem.

    SvarSlett
  2. Dette ble et vakkert kort, og en flott løsning av skissa vår! Elsker de duse fargene du har brukt, og blomstene var kjempeflotte!!!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    God helg, og klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.