Følgere

mandag 30. januar 2012

Gratulasjonskort med jentemotiv


Jeg fant en skisse som jeg hadde lyst til å prøve ut. Den er hos http://sketchycolors.blogspot.com/ og er en skisse til en utfordring. Jeg har lyst til å melde meg på den, men er ikke sikker på hva jeg gjør.
Uansett..her er kortet, nylaget for kvelden.
Bildet er hentet ut fra internett. De små perlene er små swarovski.krystaller..de skinner mye mer i virkeligheten, men sånn er det når man bare har en mobil å ta bilder med.
Det nederste bildet viser innsiden av kortet med plass til en personlig hilsen og er lite sitat ovenfor.

1 kommentar:

  1. Guriland for et nydelig kort! En flott løsning av skissa vår!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.