Følgere

tirsdag 8. mai 2012

Nuperellearmbånd og ørepynt

Jeg har, for en liten stund, gått bort fra papirhaugen min og funnet fram nuperelleskyttelen.
Ut av fluktforsøket ;) har det blitt et par armbånd og noen ørepyntpar.


Den beige tråden har jeg fått  og den er utrolig god å slå nupereller med. Den er fast å slå med og resultatet blir flott til dette bruket.

Øredobbene i blått og lilla er av mykere og grovere garn og må stives mer for at resultatet blir bra. Ikke så godt å feste trådene heller..
Men garnet har en fin glans og det er fint til smykker.
Alt metallet er ekte sølv og i de beige er det bergkrystall og i de lilla er det ametyst-stener.




De fleste kunstarter krever langvarig studium og trening,
 men den mest verdifulle av dem alle,
 kunsten å glede  andre,
 krever bare et ønske om å gjøre det. 

Lord Philip Chesterfield 

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for besøket i bloggen min. Likte meg godt her med kort og nuperelle så jeg la meg til som følger og i blogglesere min... Mye lekkert her altså,flink dame du ser jeg.

    SvarSlett
  2. Flot, flot armbånd og øreringe - jeg kender slet ikke nuperelle - men super flotte resultater blir det. Mange scrappe-hilsner Caia

    SvarSlett
  3. Så søte armbånd og ørepynt. Ikke mange som kan den kunsten. Kanskje du kan holde ett kurs Birgit? Stiller opp jeg.
    Klem til deg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.